On ollut mukava seurailla monia blogeja, hitsi jotkut saavat aikaiseksi :) Ihania ideoita ja kauniita lankoja. Yhtenä yönä näin unta, jossa olin jonkunlaisilla käsityömarkkinoilla. Siellä pöydät notkuivat kaikenvärisiä ja paksuisia lankoja sekä nappeja ja kaikkea hienoa askarreltavaa.. Hinnatkin sattuivat olemaan halvat ja mä vaan huokailin ;) Vielä aamulla oli hyvä fiilis ja näin langat silmissäni..

Liikunta on pysynyt nyt pari viikkoa mukana elossa, salilla kävin yhteensä 7 kertaa. Huomenna alkaakin ihan uusi elämä kaikin puolin, kun aloitan artesaani-opinnot toisella paikkakunnalla. Aluksi onneksi oma koto odottaa viikonloppuisin emäntäänsä kyläilemään. Saa nähdä millaiset opinnot kokonaisuudessaan ovat, aloitellaan kuitenkin kudonnalla. Hauskaa päästä kangaspuiden ääreen piiitkäästä aikaa. Jännittää kyllä :)

No mutta, jotain valmistakin. Korvapipo pääsi vihdoin kuviin, on kyllä ollut jo hetken käytössä. Vaaleiden kimalluksien sarjaan kuuluu, osaksi samasta Rose Mohair- langasta kuin huivi ja ranteenlämmittimet. Onkohan mulla ikinä ollut näin sävy sävyyn asustesarjaa.. ;)

Mä tykkään tosta korvapipomallista, se venyy ja vanuu päähän sopivaksi ja on tosi helppo tehdä. Mulla taisi olla 3,5 puikot, n. 82 silmukkaa ja neuloin levynä aina oikein. Korjaus.. Siis silmukoitahan oli 132, pieni heitto.. :D Lopuksi ompelin reunat yhteen ja napit paikoilleen.

Nyt viimeisiin pakkauspuuhiin.. Hauskaa viikkoa kaikille!!!